vrijdag 31 december 2010

IPad

Gisteren een IPad gekocht. Want al ben ik niet zo'n gadgetmens, ben wel gevoelig voor gebruiksgemak. En de IPad had ik al bij een flink aantal mensen gezien, die hem met een groot gemak bedienden, en zo'n lekker handzaam modelletje. Dus ben ik gisteren overstag gegaan, met als excuus voor de aankoop dat het zo handig is voor als ik op reis moet... Een mens heeft tenslotte het soms nodig om zichzelf een excuus te verschaffen voor het uitgeven van geld ;-) zo zeg ik altijd bij shoppen dat ik het niet voor mijzelf doe, maar voor de economie, echt ik ben een heel 'mooi' mens met hart voor de maatschappij.

Dus nu heb ik het niet voor de heb gedaan, maar om als trendvolger een beetje mee te kunnen praten. Ook over de ellende van het gebrek aan synchroniciteit tussen de verschillende leveranciers van hard en software... Greet. Mijn hp laptop wou maar niet praten met de iTunes. Terug naar de winkel, waar de bijzonder aardige man de iPad wel heeft geactiveerd, maar niet het probleem van de connectie kan oplossen. Plug and play is nog ver weg in het digitale tijdperk.

2 opmerkingen:

  1. Weet zelf niet goed waar ik IPad voor zou gebruiken, dus ben wel benieuwd waar jij 'm voor gaat gebruiken...
    Happy New Year Boss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @angel happy new heat 2 you too. En ik hou je op de hoogte. Vooralsnog gebruik hem vooral voor kleine dingen waar ik dan niet mijn laptop voor uit te kast en tas wil trekken. Snelle klusjes, zoals nu jouw reactie beantwoorden;-) en ik denk dat hij mee zal gaan op de buitenlandse reizen, dan wel een simkaart nog erbij scoren.

    BeantwoordenVerwijderen