dinsdag 23 maart 2010

rss feeds

keurig een pagina aangemaakt op google reader. Zodra ik hem sluit staat hij dan weer niet meer op mijn igoogle pagina. Ik doe vast iets fout. Nog even doorpuzzelen. A ja, gevonden in de toolbaar onder 'meer'. Dit wordt natuurlijk een gevalletje 'meer' in overtreffende trap. Nog meer informatie, ik dacht dat ik met mijn invulling op mijn googlestartpagina door Edwin Mijnsbergen te volgen) waarvan ik heel erg benieuwd ben wat hij gaat doen nu hij bij de ZB weg gaat, en Jan Klerk te volgen wel een aardig beeld had van wat er zo allemaal speelt in bibliotheek- en medialand. En dan volg ik natuurlijk mijn collega 23 dingers uit de groep, ik volg de tweets van Ton de Kruijff, leuke buren zijn altijd interessant ;-) en Marc Deckers, ook altijd goed voor af en toe een knuppel in het hoenderhok. Nou, dan heb ik genoeg te verstouwen op een dag en kan ik wel spreken van infobesitas.... snel weer een rondje hollen om het hoofd leeg te krijgen. Misschien moet ik nog maar een site op zoeken die tips geeft voro timemanagement, en yoga of zentrucs ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten