vrijdag 19 maart 2010

daar gaan we weer

nu ik met 23 dingen begonnen ben, zal ik mijn blogaccount moeten revitaliseren. Ooit aangemaakt en vervolgens laten versloffen. Zoals ik het lezen van een goed boek ontzettend laat versloffen. Nu net "Duel" van Zwagerman, toch echt geen dikke pil ;-) uitgelezen. Vroeger in een dag uit, daar heb ik nu echt 5 dagen over gedaan! Ontstellend. De infobesitas slaat ook bij mij toe. Een ouderwetse krantenlezer ben ik, De Volkskrant en Het Noord-Hollands Dagblad. Elke dag doe ik mijn best het wereld en lokale nieuws tot mij te nemen, en hoe vaak komt het er niet op neer dat ik koppen snel. Ik ben al blij als ik 's ochtends onder het nuttigen van mijn bak muesli de voorpagina heb gelezen.
En nu ga ik zelf weer toevoegen aan de informatie-overload ;-) Waar natuurlijk al een stevige aanname in zit, alsof mijn belevenissen voor veel mensen interessant zouden zijn. Nou ja, voor mijn collega 23 dingers mag ik toch hopen dat zij heel gespannen zullen lezen wat de belevenissen van hun directeur zijn. Waar loopt zij nou tegen aan en zou ze zich er wel een beetje voor inzetten of gaat ze zich er met een jantje van Leiden van afmaken. HMPF! De directeur geeft helemaal geen goed voorbeeld... oei oei oei.... hier liggen hoge verwachtingspatronen dat voel ik nu al... en zware last op mijn schouders LOL!

3 opmerkingen:

  1. En dan heb je ook nog Angel als coach...
    o nee ik ben er juist om last van je schouders af te halen...
    je ziet, ik moet ook nog even oefenen ;)
    En vooral: nog meer LOL de komende maanden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En waarom zou niemand geïnteresseerd zijn in de belevenissen en ideeën van de directeur van een prima bibliotheek? Niet te bescheiden. Delen, daar gaat het om. Transparantie en interesse in anderen. Interesse in hun input die jou weer van nut kan zijn. Durf vragen te stellen. Ga dat lekker ontdekken. Veel plezier met 23dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanx 23 dingen! Ik hoop natuurlijk op een grote schare volgers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen